fredag 16 december 2011

Show's over

Idag har vi gjort vår sista föreställning på turnén Definition of Dance. En känslosam föreställning, med en och annan oförutsedd händelse, men framförallt - laddat med energi och kärlek. Tack alla ni som funnits med oss dessa månader, klappat, hurrat, dansat och sagt att ni skall följa just er dröm! WE LOVE YOU!

                                                                                                                                                /Dansarna


3 kommentarer:

  1. Tack för att ni har berikad så många ungdomar eran dans och budskap! Tack som FAN för att jag fått äran att gå och se er föreställning 2 ggr!

    Alla jag har pratat med tycker ni är grymma! (inkl mig själv)

    VÄÄÄÄÄRY GOOOD WÖÖÖRK!!!!

    <3

    SvaraRadera
  2. http://whitelight8160.blogspot.com/2011/12/definition-of-dance.html
    La upp några bilder från föreställningen på Arenan. Ni är grymt bra, det var hur roligt som helst att se.
    /Sofie Borg

    SvaraRadera
  3. Såg er med skolan, ni var grymma! :D
    För typ 2 år sedan så ville jag med bli dansare.
    Min syrra ville med de när hon var liten.
    Men, går på gymnastik, och ibland känner jag att jag inte vill dansa. Men jag vill de fortfarande! Men jag är också blyg för att visa vad jag själv kan ... Så om man går i en dans "grupp" så kanske man ska visa upp för föräldrar och så.
    Ni kanske minns en tjej som ville att ni skulle skriva på eran autograf på min sak runt halsen om jag har när jag åker slalom? :) De är jag! Har ramat in den och allt. Ni är STORA förebilder.
    Kram!

    SvaraRadera